Wednesday, May 18, 2011

Pelengkap Hidupku

assalammualaikum. . . ^-^

hye, lme si ta wt new post kt blog asik edit jep. . bzy yop pepon tenx beb coz jenyok my blog yg karut tapi bermanfaat dol !huhu..urm. . lupe plak nk wish slamat hari Guru to my teacher sekolah rendah n menengah then lecturer PUo, tenx teach me babe. . . sbnar nyer bkn nk cite psl ni but nk kasi tawu bce this lirik

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

apa mcm best ta setiap kata2 n luahan ayt seorg wanita yg digelar muslimah solehah, sbnarnyer saia pon ta berani jugak nk cite about LOVe i'm juz kongsi jela dari internet n cari pengetahuan. ..so, dh dngarkn luahan hati me...shhhh !!!!anything us i hope Tuhan Berikanlah ak Hidayah darimu supaya ak dpt memilikinya hingga ke akhir hayatku mean:(iman yg kukuh). ..

~~~Jika kita rasa bosan dgn cinta manusia...janganlah merasa bosan dgn cinta Allah....Cinta pada manusia boleh kita hindari..kita singkir..kita jemu dgn nya...TAPI..cinta Allah tidak mungkin dihindari..kita singkirkan atau merasa jemu dgn nya..kerana cinta Allah itu cinta hakiki..cinta kekal abadi..Cinta manusia melukai...Cinta Allah merawati Cinta manusia menyakitkan hati...Cinta Allah menyejukkan hati Cinta manusia mengundang airmata...Cinta Allah tergenang airmataCinta manusia sesakkan dada...Cinta Allah sebak didada......~~~^_^
.say daaaa n wassalam !_

No comments:

Post a Comment