Friday, May 11, 2012

SAHABAT diarihatiku pelengkaphidupku


If two hearts
Are meant to be friend
No matter how long it takes
How far they go
How tough it seems  
Fate will bring them together
To share friendship forever

sepanjang perkenalan kite , saya banyak wt salah 
*saya suka marah kamo
*saya ta pndai pujuk
*saya selalu buli kamo
*saya jarang kongsi rahsia sy , hehe ...sory
*saya jarang tolong kamu bla taim susa
*saya jarang ajar kamu , coz sy ta pndai mengajar 
*saya buat kamu menagis , merajuk , sakit hati & more ...

dya > NADIA AZAHAR ! 

Aku selalu ingin sahabatku ini tahu,
Yang aku akan merinduinya 

Aku ingin sahabatku ini selalu mengerti,
Yang aku perlu sokongan darinya 

Aku ingin sahabatku selalu faham,
Aku punya banyak kelemahan,
Yang terkadang mungkin,
Melukai dan membuatkan dia tidak senang denganku.

Jadi,
Wahai sahabat yang dirimu sentiasa di hati,
Ampuni tiap khilafku,
Mungkin tidak mampu untuk aku,
Hilangkan luka hatimu,
Tapi aku sentiasa berharap,
Untuk menjadi seorang sahabat yang setia di sisi,
Dalam payah dan senangmu,

 TERIMA KASIH , jadi sahabat baek saia 
<3 <3 <3 .. sayang kamo !!!


tenx,  HADIAH (cantek sangat)
t saia pkai time FIRST DATE wit him
 (real mr. right)  
tu yang kmo maukann ....hehehe 

TUHAN aturkn antara kita 1 pertemuan ditetapkn 2 hati. Dalam 2 hati diberikn 3 rasa :
SAYANG, KASIH & KASIHAN. Dalam 3 rasa itu dselitkn 4 tujuan:
BERKENALAN, BERTEMAN, BERKAWAN, & BERSAMA. Dalam 4 prkara itu tersembunyi 5 perkataan, iaitu:
TEMAN BAIK SELALU DI SISI. Dalam 5 prkataan itu trsmbunyi 6 impian iaitu :
SAYANG,KEKAL,SETIA,MNGERTI,MENGHARGAI,& MENGINGATI. Dalam 6 impian itu trsimpul 7 huruf keramat iaitu :
“SAHABAT”.

"Ya Allah, jagalah sahabatku di kala penjagaanku tak sampai
padanya..

sayangilah dia dikala rasa sayangku tak dapat merangkulnya
dalam dakapan yang nyata..

perhatikan dia kala perhatianku tak terangkum dalam kata yang
sahaja..

Engkau punya segala yang ku tak punya..

Aku ingin dia menjadi sahabatku didunia, dan harap dapat
bertemunya di syurga..

hanya derai air mata yang bisa membenteng kami dari segunung
api nerakamu...

AMIN..."

jika sahabatmu melukakan hati, lukislah di awan agar ia cepat berlalu pergi…Jika dia membuat kebaikan, pahatlah di atas batu agar ia kekal sepanjang kehidupan

sahabat baekmu > nazifah hashim

mood: SEDIH & NAGIS 

2 comments:

  1. Wow i like! semoga persahabatan kamu berdua berkekalan, lepas ni xmo merajuk2 da, nnt makin susah nak pujuk (:

    ReplyDelete
  2. hahahaa...tenkiu tenkiu :)
    dah tade org tengah da nak pujuk ...

    ReplyDelete