Monday, June 4, 2012

aset pertama . INSYAALLAH !

Assalamualaikum !!
Hari ini aku rasa rajin pulak nak update blog.. Tu pun sebab ada idea datang kalau tak haromm la aku nak membebel..


Entry kali ni aku nak cakap pasal kereta.. ini bukan pasal kereta kuda, kereta sorong or kereta ku bawa ke sekolah ye.. hehe tapi pasal kereta yang aku teruja nak beli akan datang *bila dah cukup duit nanti*


Actually,ni cita pasal kereta idaman aku.. kalau jumpe kereta ni memang aku akan jadi jakun duapuluhsaat sambil berkata *comelnye kete tuh. bila la boleh dapat keta mcm tuh*haha


First, kereta yang aku suka gila  SWIFT..nak tawu nape aku suka , cute sangat then mg sesuai lah klau girl guna what.. harga dia ok gak !
 swift di MATAKU , BUAH HATIKU aw aw 

* gila comel weh ini keleta.. kalau tak dapat beli,dapat naik pon jadi la kan.. hihi *


Pilihan terakhir kalau tak dapat kereta kat atas ni,pakai kereta sorong jelah..haha , tunggu kawen nnti lah.. kalau dapat anak dato' ley tuko citarasa HEHE.. tapi ini  pon dah okey!! 

: kena start menabung dari sekarang ni.. :)aw aw aw 


Sekian,Terima Kasih 

No comments:

Post a Comment